vrijdag 29 oktober 2010

Design team van Crealies in het zonnetje....

Och zo leuk , Annelies van Crealies heeft een prachtige folder uitgebracht.
En...alle designers hebben met hun mooi's een ere plekje op de folder gekregen.
Zo ook ik...met deze 2 projectjes.

Was zo leuk om te mogen doen en nu....ben ik best een beetje trots !
En wil het zo graag even met jullie delen.

Het is dan ook een feestje om met de heerlijke producten van Crealies te mogen werken.
Morgen geef ik weer een heerlijke workshop bij Marlous van Doe@Ding met vele leuke producten van Crealies.....succes verzekerd hi,hi,....

Zo en nu een lekker koud rosetje, wel verdiend...
Fijn week-end allemaal met....

Warme groetjes,
Anita.





19 opmerkingen:

Bernadet zei

geweldig gaaf Aniet!!
Maarre.... is het niet nog een beetje vroeg voor een roseetje;)

Unknown zei

Wauww Anita dat is een hele eer geweldig meid.
Geniet van het weekend.

Lieve groetjes Suze

Riet zei

Wowwww Anita,Wat een eer zeg,maar je bent ook heel erg goed.
Je kaarten ziijn schitterend,lief die beertjes.
Mooie mallen zeg,heel mooi papier.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

hahaha genieten meid. van dat roseetje ;) haha en trots dat zijn we zeker! gaaf he! ik heb hem ook al aan mijn moeder gegeven :) haha
nou geniet van je avond! maar dat gaat wel lukken!

Elly zei

Gaaf Anita, daar mag je best trots op zijn ook!!

groetjes, Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hier mag je zeker trots op zijn.
Ik geniet altijd van al het moois wat je maakt en een ere plaats verdien je zekekr.

groetjes jolande

Lia zei

hier mag je zeker trots op zijn je kaartjes zijn altijd zo mooi echt met liefde gemaakt
liefs Lia

Ilonka zei

whow wat supergaaf gefeliciteerd hoor je maakt ook prachtige creaties. Geniet ermaar van

groetjes Ilonka

Joke zei

Je mag rustig trots zijn
Fijn dat het je zo goed gaat

Crea Astrid zei

Wat leuk anita, dat je met een afbeeling van je kaarten op een folder staat. Iets om trots op te zijn.

Groetjes Astrid.

Loes Oorschot zei

Daar mag je zeker trots op zijn zeg! Wat vreselijk leuk om zo in het zonnetje gezet te worden!

Groetjes, Loes

WILMA zei

Supergefeliciteerd! Je zal zeker supertrots zijn! Je hebt het ook ECHT verdient! Je maakt zulke mooie creaties! En PROOST!!!
Liefs
Wilma

Unknown zei

Wow Anita ik kan begrijpen dat je trots bent maar je staat er ook terecht in hoor met je prachtige creaties. Je maakt zulke mooie en dingen.

Groetjes en een fijne zondag, Joke

Nicoline zei

Dat is nog eens gaaf zeg! Leuk!
En terecht hoor je maakt geweldige kunstwerkjes;-)
Geniet er lekker van zou ik zeggen.
Ik ga in de gaten houden wanneer je weer een workshop geeft hoor het is toch de hoogste tijd dat ik weer eens een keertje bij Doe@Ding langs ga!

Groetjes,
Nicoline

Eef zei

Leuk hoor meis,daar mag je ook best trots op zijn hoor!

Liefs Eef

Marja Sch zei

Onzettend leuk zeg en trots mag je zeker zijn. Alweer een workshop bij Marlous. Wel jammer dat de post nog niet binnen was met al die geweldige mallen. Neem nog maar een rosetje na al dat workshoppen mag dat wel. Ik zit nu lekker aan mijn tasje te freubelen. Groetjes Marja

manon's kaartenhoekje zei

Hier mag je zeker trots op zijn.
Ik geniet altijd van al het moois wat je maakt ben dus ook een groot fan van je en een ere plaats verdien je zeker......

groetjes manon

marja zei

wat onzettend leuk aniet!!!!!
hoe is de ws geweest?

lieve gr. marja

Gerda zei

hij is heeeeel gaafffff Anita, heb hem ook in het echie bewonderd, zulke mooie creaties van het designteam, superrrr,
en idd erg attend van Annelies
liefs Gerdaatjuh