dinsdag 26 oktober 2010

Wedstrijd :wie maakt het mooiste doosje?


Westrijd: Wie maakt het mooiste doosje?
Hierbij een uitdaging voor jullie:
Ik ben op zoek naar het mooiste/leukste/origineelste doosje aangekleed met Crealiesproducten.


Ik verzoek je om dit logo op je blog te zetten met een verwijzing naar deze wedstrijd, zodat er zoveel mogelijk mensen aan mee kunnen doen.
Je kunt je doosje afgeven op de Kreadoe: we staan in Hal 8, stand F 020. Uiteraard mag je je doosje ook opsturen. Mijn adres vind je op de website. Als je je doosje plat verstuurd en aangeeft hoe het in elkaar geplakt moet worden, kan ik daar natuurlijk voor zorgen, dat scheelt verzendkosten. Zorg er wel voor dat je naam, adresgegevens en je emailadres onder het doosje geschreven zijn, zodat ze niet kwijt kunnen raken.Je kunt je doosje insturen/afgeven tot 18 november.
De winnaressen krijgen 20 november bericht.
1e prijs: 3 Crealies Creative Stansen naar keuze
2e prijs: 2 Crealies Creative Stansen naar keuze
3e prijs: 1 Crealies Creative Stansen naar keuze
Creatieve groeten,
Annelies
En dan heb ik voor jullie een heerlijke doosjes link, kijk hier maar eens....
De leukste doosjes met heerlijke challenge en uitdagingen en....een gaaf blog.
Dan kom je toch helemaal in de moed hi,hi,
Heel veel succes dames en...heren!

Geen opmerkingen: