vrijdag 18 maart 2011

Eline's Flower Girlz

Hier een lieffie van Marianne Design, Flower Girlz EC 0124.
Ook zit achter het meisje een verhoogde ruimte voor de mooi MD tag LR 0154 die ik steeds vaker ga gebruiken, je kan er heel veel *kantjes* mee op en combineerd zo leuk met de rest uit deze serie....
Het kleine bloempje is ook een creatables die bij de tag hoort en verhoogd opgeplakt voor een leuk effect. Kraaltje in het hartje met een steekje vastgezet.

Het mooie papier komt uit het nieuwe paper bloc van MD....en echt lente kleurtjes.
De distress kleurtjes die ik hierbij heb gebruikt:
antique linen-tattared rose-victorian velvet-old paper-shabby shutters.
Blenden met vintage photo.

En hier weer z'n leuk techniekje van de workshops die ik geef bij Doe@Ding.
Het geeft net weer even een andere *kijk* op het stempelwerk.

Ga weer lekker verder, allemaal een heerlijke dag met....
Warme groetjes,
Anita.

27 opmerkingen:

Maris zei

ohhh hoe schattig weer xx

Marie-Anne zei

Wat een lief kaartje.

Marie-Anne

Annemarie en Merit zei

Wat een dotje van een kaart zo leuk!!

gr annemarie en merit

marja zei

Wat een ontzettend schattig kaartje.

Groetjes Marja.

Adrie zei

hey Aniet.Wat een mooi kaartje weer
en wat een lief plaatje.Papier is idd. heel erg lente.
Ik heb trouwens dé oplossing voor mijn blendingtools gevonden.Nieuwschierig ? zie mijn blog.
Groetjessssssss Adrie

diana68 zei

heel lief kaartje Anita...lekker lenteachtig terwijl het nu helaas weer aan het regenen is :W

Diaan x

Irene zei

In 1 woord SCHATTIG!!!!

Groetjes, Irene

Wilma zei

Hallo Anita,
Werkelijk een GEWELDIGE kaart...alweer zul je zeggen, maar ik heb nog niet 1 kaart voorbij zien komen die ik niet leuk vond...kan het niet veranderen...Gelukkig maar ☺☺☺
Liefs Wilma

Erica ♥ zei

Super kaart heb je weer gemaakt, ik vind die stempels ook zo geweldig, heb ze ook al hihi. Nou fijn weekend, grtjs Erica.

Ria zei

Wat een lieverd !!!

Christa zei

Net als de maakster is dit ook weer een schatje ... daar word je vrolijk van!! Nu nog het zonnetje in real life want het regen alweer.
Bah en ik moet vanavond met de hondjes naar buiten ... heb ik weer!!

Knuff van je sissie
Poot van de hondjes

Liesbeth zei

Wat een cute kaartje weer Anita, en leuk zo die afwerking op de bloemen!
gr. Liesbeth

Tinie zei

Schitterend een schattig, schetig kaartje!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anita.

Liefs Riet.

Roelie zei

Wat een lekker lief kaartje.
Groetjes Roelie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is ze leuk het bloemenmeisje, mooi kaartje heb je gemaakt, mooi papier en leuk zo met de tag.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een schatje is het

gr hetty

Yvonne zei

Wat een heerlijke vrolijke creatie heb je weer gemaakt Aniet! Krijg je gelijk lentekriebeltjes van. Mooi kleurwerk! Groetjes, Yvonne

Lia zei

Wat een superschattig kaartje heb je weer gemaakt, heel lief,

groetjes Lia

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww anita wat is die gaafff meis. helemaal superrrrrrrrrrrr

liefs manon

Unknown zei

Wat een liefje Anita , echt een smul kaartje Prachtig.

groetjes je buuf

Angelique zei

Wat een lief kaartje.
En erg mooi gekleurd,ontworpen.

Veel liefs Angelique

Monique zei

Wat een mooie kaart weer Anita !

groetjes Monique

Krista zei

Wat een schattig kaartje Anita, erg mooi!

Groetjes Krista

doreen zei

was für eine süße karte !


grüße, doreen :)

WILMA zei

Super lief kaartje is het geworden Anita! Kan bijna niet meer wachten tot volgende week, dan zie ik het allemaal in het echie, al die toverkunsten van je...hihihi.
Liefs
Wilma

Ans zei

Hallo Anita,

Het klopt "onze" Annelies was jarig.

Een heel lief kaartje.

Liefs Ans