vrijdag 18 april 2014

Note boekje zo in het wit...



Dit was echt een feestje om te maken, klein fijn en zeer dapper zo in het wit!
De Ticket Note is van MFT 
Die ga ik nog heel veel gebruiken, echt te leuk. 


Vlinderen ja ik heb er zovele maar och ben zo blij met ze, enig ook weer hierop.
Tis een kleinere die gewoon dubbel zit, voor een lief effect.Deze is van Memorybox en vloog zo mijn mandje in bij Doe@Ding....


Stempel tekstje van Penny Black *welsprekendheid heet hij in het Nederland's......een super mooie set die ook veel op mijn warme groetjes gezet word.


Ook super leuk aan een mooi kado of lekker veldboeketje pipkruid/Fluitekruid. 


Sluiting klik je zo in de uitgestanste gleuf maar kon het toch niet laten om er wat pareltjes op te borduren.
Kantje en stiksteekje lang's het randje en voila.....

Er is weer een super leuke koopavond 25 april bij Doe@Ding en ik laat me dan 5 minuutje kaarten zien met een super gave techniek die iedereen zal aanspreken...Natuurlijk komen er meerdere dames hun nieuw's verkondigen en showen dus beloofd weer super gezellig te worden Zin om te komen vanaf 17.00 uur slaan de deuren wijd open en zijn jullie allen van harte welkom hoor.

HIER alle info.


9 opmerkingen:

Sientje zei

Mooi om die vlinder dubbel te doen geeft een heel lief effect. Heb je de bovenste bewerkt met glitter?

Henriëtte zei

Wat prachtig weer Anita.

Liefs Henriëtte

Sandra zei

Super leuk Anita !

Angelique zei

Wat een mooi note boekje.
Super mooi in het wit.

Veel liefs Angelique

Marian zei

Wat mooi gemaakt super hoor
Ook je vorige creaties even rustig bewonderd wat mooi
Groetjes

Joke zei

Wat moooooooooooi

Erica ♥ zei

Dat gaat jou goed af zeg zo in het wit, heel erg mooi Anita ☺
Gezellige en fijne pasen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Bernadet zei

Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt Aniet!!

manon's kaartenhoekje zei

schitterend

groetje manon