donderdag 1 mei 2014

Celebrate


Bella met friend is een super cute stempel van Wild Rose Studio en hoe kicken zijn de nieuwe dies van hun, ze combineren geweldig mooi .
En hoe fraai de WRS Wild Rose....dies hier kan je eindeloos mee combineren.

Craft Emotions heeft al dit *lekkers* ruim op voorraad!


Een feestje om te maken en voor een feest bedoeld, Heb Bella en haar vriendje in kleur gezet met de handige MINIE KITJES DISTRESS INKT en geblend met de RONDE TOOL.....enorm handig, want er zitten er nu 2 in 1 setje dus heerlijk combineren in kleur tonen bruin Vintage Photo en Walnut Stain.


Nu had ik ze al even in huis de schitterende nieuwe Crealies *Crea Nest Lies*
Hier heb ik de no. 5 gebruikt en uitgestanst met het Wild Rose Studio Papier blokje krijg je dan hele mooie combinaties. Super leuk nieuw's wat Craft Emotions heeft ze allemaal in het assortiment dus kijk maar eens met me mee HIER
Ook Marlous van Doe@Ding heeft ze in haar assortiment opgenomen dus te leuk!

Crealies en het blog vol inspiratie ☺


Feest is het zeker en de tekst stempel en de dies van WRS Flower Circle  fleuren ja kaart op met de super leuke Paper Blokjes van Wild Rose Studio....moet bekennen dat ik de vlinders, en de rozen nog met de clear Wink of Stella bewerkt heb, maar dat was na de foto...☺


Hier smelt je toch van, onder tussen heeft de liefhebber voor cute de fantjes wel gevonden in de schappen en dat doet me plezier, je kan ze toch ook niet weerstaan ik niet in ieder geval dus heb weer leuke ideetjes om verder aan de stempel te gaan.....Zeg dan ook vol plezier, tot latertjes en een mooie dag allemaal...
Och ja, zoals iedereen nu wel weet, dit is mijn achterkantje....Naar wie zal ik het liefs eens sturen?
Neem het nu maar even mee voor de as workshop *PROOST* altijd even inspiratie opdoen toch☺

Tot Doe@Ding.


11 opmerkingen:

Margreet zei

wonderschoon Aniet....wat een genot om naar te kijken!
xxx Margreet

Unknown zei

oooow wat mooi toch weer... hoe deze 2 liefies zo bij mekaar liggen.
Een toppertje weer meis!

anita01 zei

Bedankt voor de leuke reacties, kijk dat doet me altijd veel plezier. Maar helaas het berichtje Unknown kan ik niet achterkomen van wie het is, zo jammer...wil je aub je naam nog even melden wel zo gezellig zoiezo bedankt hoor ook Wopsje ha ha...fijne dag met warme groetjes,
Anita

Janette van Otterlo zei

Wat een snoeppie van een kaart heb je weer met de fantjes gemaakt!
Grtz Janette

senna zei

Wat heel erg fantastisch weer.zoals jij het toch doet al die schitterende kaarten maken !!FFantastisch. .

Anita Meijer zei

Dit is toch weer zo supermooi naamgenootje, kijk mijn ogen weer uit, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Elizabeth zei

Schitterend en wat een schatje!!

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart weer Anita!! Zo lief!! Morgen dé grote dag, een workshop bij doeading waar je al je geheimen gaat vertellen !!!!Niet???

Groetjes
Maria

anita01 zei

Bedankt voor de leuke berichtjes, kan ik zo van genieten ☺ En Maria, je mag alles weten hoor en niets leuker om je weer te zien bij mijn workshop *spelen met inkt* tot zaterdag en rij voorzichtig vanuit Belgie tot morgen !

Warme groetjes,
Anita

Erica ♥ zei

Echt een super mooie kaart, zo gaaf gemaakt en ook die stempel is woww ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat is die weer gaaf en wat een leuke en gave stempel heb je gebuikt

groetjes manon