woensdag 10 december 2014

Vleugje Purple Holiday

Masks & More no. 8 en no. 12 en...no 14 gebruikt 
Knipoogje naar de gave lijn van Craft Emotions Purple Holiday.



Paper Stack Purple Holiday 118040/0105 de aller laatste stukjes verwerkt...wat was dit een te leuke lijn zo in het mooie paars....
Natuurlijk alle techniekjes erop los gelaten kijk mee en geniet....

Hierbij heb ik de houten ABC ornamenten bewerkt  en dat is me gaaf...
Pst...zie je de tag, die heeft 2 kopkantjes gekregen enig toch zo is het weer een label!

Je kan het op vele manieren verwerken deze ornamenten, Gesso, Embossing Poeders, Inkt, UTEE, Glitters, Verf, Beads, Gel, Spray....en ga zo maar door altijd een ander en passend effect...

Hier de kerstbal zoals hij behoort te zijn...Set of 3 Pendant CLSET20
Maar je kan er ook heel leuk een tekst achter verwerken...met de houten letters ;)
Viva Facettenlack ik zie het in The Stars...


Partz no 3 in vele uitvoeringen voor een speels effect
Lint Craft Emotions, een dot van een effect met leuke techniekjes...bling bling.
En boven aan Double Fun no. 14 , een hoekje zo mooi...

Creatieve Flower  Crealies heeft er genoeg....deze heb ik al even in huis maar hij blijft prachtig.
Craft Emotions zet voor u wat kleurtjes *parels* op 1 rij...


Crea-Nest-Dies no. 2 de kerstbal hierin de Craft Emotions Winter Woods Lijsten Clear stamp 130501/1042 En die is zo geweldig leuk....

Achterkant heeft speciale Tag het wel steuntjes gekregen  met mijn naam...
hebben jullie weer inspiratie...dan aan de slag, veel plezier en geniet van de kerst kriebeltjes...
Mooiste tijd van het jaar.....toch! 

Ik maak mijn kerstgroetjes al voor 2015, zo kom ik niet meer in de stress...misschien ook een fijne tip voor jullie ....puur genieten !


2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind ze weer helemaal geweldig Xxx

Elizabeth zei

Schitterend in deze paarse kleur!!