woensdag 25 februari 2015

Chameleon Marker demo bij Doe@Ding


Elizabeth Craft Designs en de Chameleon Markers gaan perfect samen.
Ik heb zo genoten toen ik deze kaart maakte en hij pronkt nu bij Schut ja de Schut, de mooiste Aquarelfabriek van Nederland.

ECD 979 Paris Edges een Karen Burniston ontwerp en zo mooi De ECD 978 Eiffel Tower Stand en Crea-Nest-Lies XXL No. 22 zegt genoeg en ziet u de extra diepte die deze eiffeltoren heeft zo gaaf!.....verder heeft je kaart niets meer nodig  ....de stempel die in kleur is gezet met de Chameleon Markers is genoeg om te...genieten. 


Ik koos de kleur Purple Grape PR4 en Deep Violet VO4 en wat een combinatie...


Gaandeweg begon ik steeds meer te genieten want het is zo heerlijk om te doen en een mooi resultaat.
Natuurlijk laat ik jullie dat allemaal graag zien as zaterdag 28 febr. bij Doe@Ding.









Chameleon markers zijn navulbare markers op alcoholbasis.
Elke marker heeft 2 punten.Met elke marker kan je 10 kleurtinten maken.
Inclusief colorless blender pen en detail pen.



Craft Emotions de groothandel voor Elizabeth Craft Designs en Crealies.

6 opmerkingen:

Marja Sch zei

Hi Aniet wat een geweldige kaart. Wat een heerlijke combi heb je weer gemaakt. Leuk dat nieuwe kleur medium. Ben reuze benieuwd hoor zaterdag. Wordt vast een feestje. Bedankt voor je schattige reactie op mijn blog. Dikke knuffels

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Weer z'n mooie kaart!

Groetjes Ida

maria's knutselplezier zei

Je kaartje ziet er weer prachtig uit Anita, weer wat nieuws voor op het verlanglijstje!!

Groetjes
Maria

Ellie Knol zei

He Anite, wat heb je er weer wat moois van gemaakt... ik vindt ook dat je een prachtige font hebt op je blog, maar ik kan het niet lezen :)

Ellie Knol zei

Ik heb er echt naar gezocht, maar kan het niet vinden, van welk merk is die prachtige stempel?

anita01 zei

Hai Ellie,

Bedankt voor je reactie en de stempel is van Penny Black, als je op de naam klikt kom je gelijk in de webwinkel met alle info die je zoekt. Kan je beloven dat deze stempel enorm veel plezier gaat geven :)

Geweldig jullie te lezen, en tot zo...heb er zin in .