donderdag 9 april 2015

Nestje opmaken...Lente


En hierbij de 2de bloesem serie...omdat het z'n zonovergoten dag was vandaag....

Papier lijn Craft Emotions :Romantic Provence 
Vele hebben het in huis en genieten want wat krijg je een zin erin om ermee aan de slag te gaan...


Elizabeth Craft Designs 
ECD 1009 Susan's Garden Dogwood
Een bloesem takje zo fraai echt genieten om te maken.
Geheel anders als mijn stijl maar ook ik ben *om* en laat het ruim in bloei staan....makkelijk te maken en weer een vleugje Distress Inkt gebruikt voor een romantische match met het doosje.


Linnen structuur....ook dat heeft Craft Emotions en dus ook Doe@Ding in het assortiment.
Ik gebruikte het al jaren en hierbij nog even de tijd ophalen want het blijft prachtig van structuur.
Mooi toch deze combinatie met Romantic Provence.


ECD 738 Happy Birthday een tekst net een maatje groter dan u gewend bent van ECD.
ECD 962 Hardware 1 Hinges. Ook dit doosje werd in 1 klap stoer ermee !

Alles bij Doe@Ding
Voor de winkelier bij Craft Emotions.


Leuke set om te maken nog leuker om te geven....nog heel even mag klorus de vogel erbij blijven ooit verkocht ik ze in mijn bloemenwinkeltje...toen al in love op vogels.

Bedankt voor jullie leuke reacties en morgen word het weer toch prachtig...hoor de vogels al tjirpen en hun nestjes opmaken voor uitbreiding...mooie tijd *Lente*


2 opmerkingen:

José zei

Wat een prachtige creaties weer Anita, mooie kleuren en bloemen, ook die strik is gaaf.
Groetjes uit Nierstein

Dora zei

wat ziet dit prachtig uit. zo netjes gemaakt.
groetjes