woensdag 1 april 2015

Pluk de dag


Een model die ik zag als uitdaging, kijk me me mee.....

Heb het mooie Fluweelkarton gebruik en dat gecombineerd met mijn favorieten papierlijntje van Craft Emotions Romantic Provence.
Beeldschoon en je waant je echt in de provence....laat je meenemen in de Franse zomerse sferen.


Gebruikte Crealiesjes :


Easelkaart in alle eenvoud maar dat is het nu juist...zo komen alle mooie materialen mooi uit vind ik.
Niet teveel liever iets minder en kijk wat er gebeurd een ala Anita stijltje hoorde ik de mensen zeggen op de Doe@Ding demodagen...echt leuk om te horen.


Gebruikte Crealiesjes:



Soms heel soms ben ook ik even stil en geniet.....zo mooi zo strak zo.... ala Anita.
Eenvoud siert de kaart.

Alle Crealiesjes zijn bij Doe@Ding verkrijgbaar
Groothandel Craft Emotions


Gebruikte Crealiesjes:


2 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke set kaarten!
Grtz Janette

Elizabeth zei

Ik had ze natuurlijk al in het echt gezien en ze zijn schitterend!!