dinsdag 12 mei 2015

Niet openen voor.....


Altijd leuk een pocket met de Crealiesjes....
Hij was al te zien in Den Bosch op de beurs bij Annelies...net al vele Warme Groetjes van mijn hand voor de juiste inspiratie :) En de reacties zijn echt zo leuk daarom iedereen bedankt.



Distress Inkt kleine doosjes zijn nu wel heel erg handig heb frisse kleurtjes gepakt en heerlijk geblend met de mini tool van Ranger.
En.....heeft u al de nieuwe Anti Slip Craftsheet , nou ik wel en die werkt te gek hij blijft heerlijk op z'n plekje liggen door de speciale achterkant een aanrader voor een leuke prijs.


Crealies heeft heel veel tekstjes en die zijn te gek....ik heb ze geplakt in een doosje en dat ziet er overzichtelijk uit. Hierbij heb ik de Creative Tags No. 3 gebruikt al een oudere maar hij blijft zo fraai als je het op wilt bouwen in laagjes.


Double Fun No 17 Hoekje 3 is een setje van 2 dezelfde hoekjes in 2 verschillende maatjes en dat is me leuk spelen.... Doe@Ding lint en het TAPE  van Elizabeth Craft Designs dan weet je zeker dat hij goed en langdurig in elkaar blijft zitten zo fijn is dit !!!!

Voor de Crafters Companion Hugs and Kisses stempel heb ik de XXL Labels&Tags No 2 genomen.
En let op het *oogje* die verstevigd maar staat zo kicken Partz No. 3

Alles te verkrijgen bij Doe@Ding
Groothandel Craft Emotions.



5 opmerkingen:

José zei

Mooi Anita, heb weer genoten van je uitgebreide uitleg, prachtige kleuren gebruikt.

Cindy zei

Wow , wat is deze ook weer gaaf. Ik vind het zo knap dat je steeds weer nieuwe mogelijkheden ziet in alle mallen. ik kan dat niet hoor, geweldig om je mooie creaties te bewonderen. GRoetjes, Cindy

maria's knutselplezier zei

Heel mooie enveloppe en prachtig kaartje!!!

Groetjes
Maria

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Wow... eine zauberhafte Idee und super schicke Umsetzung...

Schönen sonnigen Tag
Anja

Caroline Cards zei

Wat een ontzettend leuke envelop en het kaartje is helemaal top!
groetjes, Caroline