woensdag 2 september 2015

Soft Finish Carstock *Anita's Choice


Elizabeth Craft Designs Soft Finish Cardstock *Anita's Choice.....het Cardstock wat voor enorm veel technieken geschikt is.... het werkt *hemels*


Hoe ideaal in 2 diktes zowel 230 als 270 grams, hoe tof is dat!


Druk met voorbeelden maken voor onze Doe@Ding Demodag as zaterdag 5 september.
Ik laat enorm veel zien en natuurlijk vele mogelijkheden met mijn eigen lijn Cardstock Anita's Choice.... 
Hier een heerlijke kaart op mijn geliefde kaartensteuntje ECD 1071 Cardstand Easel
Het maakt het nog leuker neerzetten toch :) 
ECD 1068 Flower Cluster een heerlijke dies/stans voor mooie achtergronden of gewoon zo schuin erachter....bloeit op iedere kaart enorm leuk.


ECD 1055 Quietfire Hello

Heerlijke stijl deze woorden met veel krul en elegantie 

Achtergrond geblend ECD 1094 Clouds&Grass
Dit doe ik graag met mijn Minies Distress Inktjes en ronde tool van Ranger.

Penny Black florats 30-299 de stempelset die zo enorm fijn stempels en zo mijn stijl blijft vanaf dag 1.... hier gestempeld met Memento Bamboo Leaves.
Heb het met een enorm leuk poedertje in kleur gezet maar daar later meer over :)


ECD 1062 Fitted Frames 2 Lace Squares , zo geweldig leuk omlijst worden nu deze kaarten.
Het is en lekker anders en heel speels...de set bestaat nl. uit hele leuke maatjes dus ook geweldig voor al u vakantie foto's.

Te koop bij Doe@Ding.....
Groothandel Craft Emotions ook voor het Soft Finish Cardstock *Anita's Choice !


2 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

In 1 simpel woord: Prachtig!!!

Grietje

José zei

Wat ziet het er weer Schitterend uit Anita