vrijdag 16 oktober 2015

Always Be Yourself


Een heerlijk hoog model met een te gekke stempel die ik al kip eigenaresse niet kon weerstaan.
ECD 1077 tags & More Sparkle is mijn basis, en die set is werkelijk te leuk.
ECD 1064 Fitted Frames 4 Curvy squares is mijn verhoogde lijst die ik hierbij heb gebruikt.
Een must have op je kaart het staat zo koddig bij deze en breekt het geheel erg leuk.


Gewerkt met het Soft Finish Cardstock *Anita's Choice en ook voor leuke technieken enorm geschikt. Basis 270 gram en de rest uit 230 gram gestanst.
ECD 1052 Friends bewerkt met div kleuren inkt.


Always Be Yourself heet deze leuke stempel van Stamping Bella
Heerlijk in kleur gezet op Schut 225 en ingekleurd met mijn Distresjes.
Gewerkt met het ECD tape , de dies uitgestanst ermee en zo kon ik heerlijk aan de slag met mijn Silk Microfine Glitters Antique Silver ECD 605.


Vele technieken hier los gelaten en dat werkt te gek....de kaart sluit met de ECD 962 
ECD 1026 Pebbles is een veelzijdige dies/stans die schitterend als achtergrond.
Voor een giraf tot tuinpad inzetbaar !


ECD 10 50 Best Wishes heb ik in de kaart gebruikt....en de zwarte harten zijn te gek die zijn van Marianne Design.


Natuurlijk heel subtiel weer achtergrond stempels gebruikt want een dag niet gestempeld is een dag niet geleefd ....en zo is het maar net :)
Op 14 november ben ik de gehele dag bij Doe@Ding te vinden met enorme leuke Warme Groetjes.
Ben al druk aan het maken en de modellen en materialen zijn heel divers....oa Elizabeth Craft Designs maar ook zeker Crealiesjes....die u zo gemist heeft met de demodagen. Ik kom het goed maken echte ala Anita's zullen er staan op mijn gedekte tafel vol mooi's met leuke weetjes en techniekjes.....laat u inspireren deze dag.... 


4 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig weer Anita, super ook die stempel, had weer zin in bestellen , hij staat alvast op mijn verlanglijstje , maar jij gebruikt zoveel moois en maakt er altijd iets speciaals van dat ik soms toch even moet passen!!!Prachtig ook wat je met de kleuren doet!!

Groetjes
Maria

Gina zei

Prachtige kaart, Anita! Een waar kunstwerk. Ik woon in hartje Belgiƫ en nergens in mijn buurt hoor ik iets van workshops, laat staan dat er een 'echte' hobbywinkel is... Bestaat er ergens een video tutorial van jouw technieken? Vind die achtergrond in groen en sparkles prachtig maar heb geen idee hoe je hier aan begint! Groetjes, Gina.

Bernadet zei

Super hoe je dit gemaakt hebt Anita!!
Gave stempel is dit toch ook zeg! En dan die kleurtjes, super toch hoe je dit allemaal weer gecombineerd hebt!

anita01 zei

De reacties hier maar ook op mijn FB en mail zijn hartverwarmend, dank jullie hartelijk hiervoor.

Ik verzorg workshops bij Doe@Ding en as 14 nov een speciale demodag met mijn Warme Groetjes.

Komen weer heerlijke techniekjes aan bod hoor :)