dinsdag 6 oktober 2015

Friends


ECD 1063 Fitted Frame 3 Curcy Rectangles gecombineerd met de ECD 972 Accordion Rectangle.
Je ziet hoe gaaf de de ECD Frames dit model accordion weer helemaal een andere uitstraling geven en dat is leuk uitvinden in combineren van alle mooie producten van Elizabeth Craft Designs.


ECD 1069 Flower Cluster 2 is zo geweldig leuk in gebruik, heb hier gebruik gemaakt van de Shimmer Sheetz  een heerlijk materiaal wat ik graag mag gebruiken.
Natuurlijk is mijn basis uit het ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


Friends , och zo helemaal leuk bij deze kaart....ook uit Shimmer Sheetz gestanst met mijn Sizzix Big Shot & ECD 803 Adaptor Plate , natuurlijk plakte ik het ECD Tape erachter zodat ik het makkelijk kon verwerken op mijn kaart.


Stampingbella een super gave stempel met een knipoogje naar mijn eigen kip.....is in mijn favoriete inktjes gezet. Ook de achtergrond gestempeld in deze combinatie kleurtjes.

Alles komt uit de gezelligste hobbywinkel Doe@Ding.
En de groothandel Craft Emotions.


7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart in prachtige kleuren!! Ik vind de stempel ook zo leuk.

Marja Sch zei

Echt heel leuk geworden weer, zo leuk gecombineerd. Groetjes Marja

Caroline Cards zei

Moooooiiiii!
groetjes, Caroline

Gery zei

Ziet er weer mooi en heel leuk uit, Anita.
Groetjes Gery

chrilvian zei

scahttige afbeeldingen

Janny's Cards Creations zei

Hele leuke combinatie van stempels. geweldig leuk. Groetjes Janny

Petra zei

Ziet er weer leuk uit. Grappige stempels Aniet.