dinsdag 10 november 2015

A gift for you...



Pop Up , beweging in je kaart.... de Accordion modellen van Karen Burniston zijn echt te leuk.

ECD 1095 Gift Card Accordion is de basis, met de opengewerkte rand die apart is.
ECD 1096  Flourish Gift Frame bestaat uit 6 delen en zo kun je toch heel veel leuke kantjes op en je kaart iedere keer weer anders maken. 


ECD 1097 Lucky the Rabbit , deze is wel enorm lief... en zo gemaakt he lieve mensen...
Ik plak aan de achterzijde van  mijn Soft Finish Cardstock het ECD tape en dan bewerk ik het mijn mijn inktjes van Ranger... en voila je plakt het nu zo in elkaar , hoe leuk kan het zijn.



ECD 1099 Props 7 het gevlochten mandje , en dit kleine lieve setje had gelijk mijn hartje gestolen zo poepig..zo lief... er kan van alles in . Compleet in de set bloemetjes, appels en dat word nu toch een *eitje*


Ook laat ik stempel combinaties zien, maak het liefste mijn eigen achtergronden zoals jullie weten 
En ook deze Different Colors stempels zijn binnen bij Doe@Ding.

Ingelijst deze gave tekst van ECD die bij de ECD 1095 zit. 


Appeltjes voor de dorst...hoe lucky kaart is dit...het gaf me zoveel plezier.
Daar zet je graag je tanden in ha ha.....

Basis SFC is 270 grams en de rest 230 grams.

Alles te verkrijgen bij mijn favorieten Doe@Ding
En as zaterdag 14 nov te zien bij mijn Warme Groetjes DEMO vanaf 10.00 uur.

Groothandel Craft Emotions


4 opmerkingen:

S@ndy Diller zei

Beautiful, love the way you did the eyes on Lucky-

José zei

't Is weer een "plaatje" Anita!
Liefs uit Emmelsum

Bernadet zei

ooow wat een plaatje is dit Anita!!

Kelly Booth zei

So Cuuuuuute Anita...