zondag 1 november 2015

Garden Notes....


Helemaal geweldig zijn de bloemen van Susan....
ECD 994 Hydrangea
Pastel is hierbij dan wel gepast.... och ik hou hier zo van .....


De Hortensia is wel erg favoriet in mijn tuintje met vele soorten en kleuren bloeide hij ook dit jaar weer met veel pracht en praal....hier bloeit hij op een jasje van ECD 960 Tags&More 7 Vine



Elizabeth Craft Desings heeft ook schitterende stempels , Clear maar ook rood rubber.
Vogels zo mooi.....maar ook teksten die weer prachtig bij dit soort kaarten past.
ECD RS 001 Sunshine and Love

Hierbij een totaal plaatje van een pastel serie....met de lijnen van Craft Emotions.

Alles is verkrijgbaar bij Doe@Ding.
Groothandel Craft Emotions


4 opmerkingen:

Selma zei

So gorgeous.

Gina zei

Prachtige bloem! Zal wel veel werk aan geweest zijn om deze hortensia samen te stellen maar prachtig resultaat! Groetjes, Gina

Christa zei

Ik blaas mijn blog nieuw leven in ....... dus ben er weer!
Love this one!

xxx

Marja Sch zei

Hij ziet er weer zo leuk uit. Ik heb de Geranium Aniet. Ietjes groter maar ook o zo leuk. En het maken ervan gaat toch veel vlotter dan je denkt. Groetjes Marja