vrijdag 26 februari 2016

De kip en het ei.....


ECD 1071 Card Stand/Easel kaart gemaakt het staat toch net even leuker deze paasdagen.
Soft Finish Cardstock in 230 gram & 270 gram gebruikt
En de kleuren weer geblend aangebracht met mijn favoriete Distress Inktjes.


ECD 1113 Stitched Ovals
ECD 1112 Fitted frames 4 Curvy
Mooie combinatie aan uitvoering en maten deze 2 sets.


ECD 1148 Easter Eggs , een 7 delige set en dat geeft deze paasdagen veel plezier.
Opengewerkte eitjes en dichte voor erachter maken het feestje compleet.
Ook de minie eitjes en het leuke grasje zit bij deze set.


ECD 1023 Cheepers the Chicken dit keer dapper met een ei onder de vleugel, zo cute.
En tuurlijk past deze embossingfolder ECD E 105 Curvy Leaves er prachtig bij.


ECD 1126 Chains ik vind ze schitterend en heel apart.... vele mogelijkheden en daar hou ik van. 


Alles te verkrijgen bij Doe@Ding met de Demodagen 4 & 5 maart.
Zowel in de winkel als in het Atlashotel wat op een paar minuutjes loopafstand is van elkaar.
Meer dan 14 demonstraties en hele leuke minie workshopjes tegen kleine vergoeding zijn er te volgen de gehele dag en 2 dagen lang....vanaf 10.00 uur t/m 16.00 uur in het Atlashotel staat mijn gedekte tafel en ik kijk weer naar een super leuk en creatief hobbyweek-end.


3 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super leuk kaartje is dit!
groetjes, Caroline

Gmalew zei

Wonderful Easter card. Detail, design, color, perfection!

manon's kaartenhoekje zei

super leuke kaart...

groetjes manon