maandag 14 maart 2016

Chillen met je kippen billen




De Elizabeth Craft Designs kippen zijn even aan het Chillen met hun billen...
Paasdagen komen eraan dus voordat het eitjes leggen *losbarst* een time out.

De  Doe@Ding Demodagen liggen achter ons maar Nijkerk komt eraan... en wat hebben we enorm genoten van en met elkaar en de Warme Groetjes zijn weer bewonderd... de reacties waren hartverwarmend geweldig nogmaals bedankt . Op veler verzoek deze in de spotlights op mijn blog & Facebook.


ECD 1023 Cheepers the Chicken is ze niet cute.....
Ze zit maar haar zussen in Florida en ze nemen het er goed van.... zon, zee en strand....
ECD 981 Beach Edges , ze staat heerlijk met haar pootjes in de zee.... en geniet.

Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* in 2 diktes 230 gram & 270 gram gebruikt.


ECD 987 Parm Tree & Pail en de ECD 975 Adirondack Chai Pop Up de juiste ingrediënten voor te chillen ....toch?
ECD 911 Props 1 incl. zonnebril van de zon ....


ECD 974 Rectangle Pull Card met tekst uit de set ECD 1025 Hay There Pop Stand.
ECD 990 Country Fence 1 ... het hek een favoriet bij Aniet.... kijk ze eens zitten och zo cute.
ECD 988 Backyard 1 hier komt het grote wagenwiel uit...


Als kind al zo gek op de kaarten van oma, altijd pop up met een lekker luchtje van oma....
Uren kon ik ernaar kijken en van genieten zo prachtig en nu nog..... als ik zelf aan de slag ga met deze heerlijke dies van Karen Burniston.
Ze klappen open en vertellen hun verhaal...... hoe geweldig leuk om er een boek van te maken toch. 


ECD 781 Alle Seasons Tree , ja je wil wolkjes en ook een boom dan is deze set zo leuk.
Alles bewerkt met mijn minies Distress Inkt van Ranger.


Ga je nu op vakantie met de paasdagen.....en ben je een heerlijke kroel-kip...
Of hou je net als ik van kippen dan is dit toch echt te leuk om te doen en te maken.

Chillen met je kippen billen en vertel je verhaal.....in kaart vorm.
Ik hou ervan.

Alles wat ik maak is verkrijgbaar bij... Doe@Ding

Nu lekker aan het kleuren met mijn ZIG CCB voor Nijkerk.
Want tuurlijk kom ik mee met Doe@Ding en hebben we ons vertrouwde plekje daar weer gekregen hoor. Laat heel veel leuks zien en mooie Warme Groetjes met stempels, kippen billen en zonnestraaltjes met plezier tot gauw allemaal... 


2 opmerkingen:

Dora zei

super humoristische kaart. Kippen op het strand bij de palmbomen. haha..

Françoise zei

Schitterend !
Liefs
Françoise