donderdag 31 maart 2016

Just a Note


Heerlijke pop ups gaan mee naar het Event waar ik een demo verzorg bij 
Elizabeth Craft Designs heeft ook zoveel leuks en dat ga ik combineren met mijn 
ZIG Clean Color Real Brush markers en bloemen.....heel veel  stempelbloemen :)


ECD 1108 Oval Landscape Accordion
ECD 1101 Baker the Beaver 
ECD 1100 Props 8 


Gewerkt met Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* en dan weer in 2 diktes
230 gram& 270 gram.
Blenden weer met mijn Distress Inktjes en.... ZIG CCRB markers gebruikt.


ECD CS 011 Just a Note Clear Stamps
Ook deze setjes stempels gaan mee met Doe@Ding naar het event ze zijn te leuk toch!
Ook weer in kleur gezet met mijn Ziggies. 


Bij de  ECD 1108 Landscape Accordion zitten meerdere dies om je kaart creatief op te bouwen en ook deze leuke ornamentjes....


Vele mogelijkheden om ze te verbinden aan elkaar......
Op verzoek weer een foto van boven af :) 




Geen opmerkingen: