donderdag 29 december 2016

Brrrrr....





Zoveel Warme Groetjes gemaakt....dus gewoon nog een toetje....met deze koude dagen.

Begin dit keer met de binnenkant , want och ze zijn zo leuk deze kaarten met een twist....dan krijg je het zoiezo lekker warm...


ECD 1207 Twist Circle Pop Up is de basis die je ervoor nodig hebt....
ECD 1229 Brrrr... is bewerkt met een poeder....voor een extra cool effect, en hoe gaaf is het bijbehorende sneeuwvlokje...... bij Brrrr.... och ik hou ervan !
ECD 1259 Hiliday Garlands 2 vind u onder de Brrr... veelzijdig en zo mooi met een parel afgezet.
Samen met de ECD 1208 en de Tonic Studio Snow Cristal dies  een heerlijke combinatie gevonden.


Voorkant Twistkaart heb ik gestrikt, Doe@Ding heeft zoveel mooie linten en kant.....in huis.
ECD 1208 Labels & Circles als frame....
Heb het wat verhoogt verwerkt voor de juiste diepte van een lijstje te verkrijgen. 

Stempeltje een favoriet deze kerst geweest Wild Rose Studio 

Tuurlijk in kleur gebracht met mijn Zig markers.....
En penseeltjes van Rafael. ik heb de 1 gebruik samen met een 3/0 .











3 opmerkingen:

Cards made by Patricia zei

Wat een schitterende kaart Anita. zo veel leuk details erop.

Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor een gezond en creatief 2017!

Groetjes,
Patricia

Diana zei

Just when I think I've seen your best, you dazzle me once again with something even more beautiful!

Marlene L zei

Gorgeous card, so beautifully crafted!