woensdag 21 december 2016

Merry Christmas


Vele hebben hun kerstkaarten op de bus..... mijn kerstgroetjes pronken vaak op beurzen over de gehele wereld.... en wat ben ik daar toch trots op.

Nu tijd om ook hier te delen met jullie....

Ook in 230 gram verkrijgbaar bij


Basis is ECD 1206 Anita Frames Pop Up.... een design van Karen Burniston die mijn naam mag dragen hoe uniek is dat....


ECD 1235 Merry Christmas een dies zo mooi........ heb het geblend met de ronde tool en mijn Distress inkt kitjes......
ECD 1259 Holiday Garlands 2 is een set van 4 randen die echt te gek zijn het gehele jaar door..... op de hulst na dan.... die is voor nu enorm mooi.... een parel maakt de rand  die u rechts ziet... helemaal af .


ECD 1226 Small Poinsettia & ECD 1090 Poinsettia gecombineerd omdat het z'n grote kaart is...
Heb de bloemblaadje mooi opgebold met de fijne TOOLSET  van Susan... en dat Kleine Maat Matje zit zo handig bij mijn spulletjes.... daarop bol ik ze zo mooi op...


Takjes heeft Susan ook gemaakt oa bij de ECD 1006 Cherry Blossom die weer heel mooi voor het voorjaar ha ha.... maar de tak ook hierbij verwerkt en dat staat zo...mooi.

De achtergrond stempel is er een van Stampendous..... International Snow



6 opmerkingen:

hetty roolaart zei

een hele mooie kaart echt super. een vraagje zijn de glitter doos en de glitter borders ook bij doe&ding te koop daar ben ik al zolang naar op zoek.

anita01 zei

Al mijn producten zijn verkrijgbaar bij Doe@Ding, en zie je het niet in de webshop staan is het ook bestelbaar hoor Hetty, succes ermee.

Ellie Knol zei

PRACHTIG Anita.. zo delicaat en teer..

Erica ♥ zei


Wat heb je de poinsettia's weer schitterend bewerkt !
Je kaart is weer prachtig Anita ☺

Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Het blijft toch wel speciaal, een stansset met je eigen naam! De hele kaart is fantastisch en wat fijn dat je creaties door zoveel mensen te bewonderen zijn. Extra speciaal om toch een kaartje van je ontvangen. Fijne dagen en een gezond en creatief 2017!
Hartelijke groetjes, Liselot

anita01 zei

Zo heerlijk lezen, bedankt voor jullie berichtjes hier en ook op mijn Facebook waar het een stukje meer likes en bekijks heeft denken we... maar niets is minder waar de hits waren te gek.... daarom hou ik mijn blog ook in 2017 actief !

Al voor jaren Liselot, geniet ervan dat doe ik van jou lieve kiekeboetje...

Fijne en vooral sfeervolle kerstdagen lieve mensen...waar jullie ook zijn,

Warme Groetjes,
Anita.