maandag 26 december 2016

Warm Groetje...


Blijf dit soort easeltjes heerlijk vinden om te maken....

Heerlijk in een warme sfeer met mijn combinatie kleurtjes.. 


Soft Finish Cardstock

ECD 1119 Fitted Squares
ECD 1175 Dotted Scallop Squares
ECD 1208 Labels& Circles
CS  021 Holiday  


Een super cute afdrukje in kleur gezet met mijn ZIG CCRB Markers op Schut 225 grams.
Blenden dus combineren met mijn Distress Inktjes.

Onderdeel van mijn laatste workshop *Spelen met Inkt* 


Shabby looks ik hou ervan..... en dan vewerkt met mijn mini kitjes Distress Inkt van Ranger.



Laagjes.... heerlijk veel och te leuk om te doen....

Alles verkrijgbaar bij Doe@Ding



1 opmerking:

mariabellekens zei

Super mooie en sfeervolle easelkaart Annita, ik wens je dan ook langs deze weg, een hele fijne kersttijd en een gelukkig , gezond en zeer creatief 2017, zodat we nog heel lang kunnen genieten van je super mooie creaties!!

Groetjes
Maria