dinsdag 31 januari 2017

Be my Valentine....


Be My Valentine.... 14 febr. is het de dag van de liefde......
En met alle geweldig leuke spulletjes van ECD om me heen heb ik weer een hart vol leuks gemaakt.
Soft Finish Cardstock 230 en 270 gram gebruikt hiervoor en bewerkt met mijn ronde tool en Distress Inkt van Ranger.


Het hart kun je ergens aanhangen of aan de deur knop van je slaapkamer deur natuurlijk ....
Doe@Ding heeft zoveel lintjes en leuks ik slaag er altijd geweldig.
En ook heeft Doe@Ding alles in huis van Elizabeth Craft Designs
Veel vragen nog steeds over mijn 
Soft Finish Cardstock
Gelinkt voor u, om het nog makkelijker te maken er eens een kijkje naar te nemen in de vernieuwde webshop van Doe@Ding :)


ECD 1325 Happy Flowers
ECD 1297 Ivy Vine
ECD 1265 Fitted Hearts
ECD 1263 Stitched Hearts
ECD 1264 Scalloped Hearts
ECD 1269 Love Sentiment



3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtig, mooi, lief,...
Fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gemaakt, al die fijne details
grtjs,martina
x

anita01 zei

Lees met enorm veel plezier de berichtjes...bedankt hoor.

Warme Groetjes en een heerlijke dag met een zonnetje...

Anita