zondag 1 januari 2017

Enjoy 2017


Hierbij een inspiratie kaart die ik gebruikt heb in 2016 bij mijn workshop *Spelen met Inkt*

Een overheerlijk Warm Groetje waar ik best trots op ben.....

Wil jullie dan ook een kleur-rijk 2017 wensen. 


Alle ingrediƫnten zijn van Elizabeth Craft Designs.
Stempels Penny Black gecombineerd met Altenew.
En de tekst stempels  Just a Note zijn natuurlijk van Elizabeth Craft Designs.


Een kaart met verrassingen, pop up's en schitterende kleuren....
We gaan ook in 2016 weer verder met Workshops *Spelen met Inkt* en de Distress Inkt van Ranger en de mooie ZIG CCRB Markers staan centraal hierbij.


Alle producten komen bij Doe@Ding vandaan... een schitterende hobbyzaak waar ik al bijna 9 jaar met enorm veel plezier workshops & Demo's  mag verzorgen en as januari 10 jaar bestaat.


Daarom ben ik 28 januari van 10.00 uur t/m 16.00 uur met mijn Warme Groetjes te vinden op mijn vertrouwde plekje in de winkel.... Neem allemaal nieuwe materialen mee en de release van ECD zal ik met liefde showen en..... meer want het is niet voor niets feest.....
Maar dat zien jullie deze dag in de winkel... 
Het word awesome !



2 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een beeldschoon kaartje Anita.
Ik wens je een creatief 2017 toe.
Liefs Ghea

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig Anita, ik wou echt dat ik wat dichter woonde want dit feestje had ik echt wel willen meemaken !!!

Groetjes
Maria