donderdag 26 januari 2017

Smile ... bijna zaterdag



Zaterdag 28 jan. ben ik vanaf 10.00 uur t/m 16.00 uur bij de mooiste hobbyzaak ever te vinden die deze maand 10 jaar bestaat


ik mag het feestje afsluiten met al het mooi's van 
De nieuwste producten laat ik graag zien en meer..... wat dat is laat ik graag in de winkel zien bij prachtige kleuren en de leukste..... och kom gezellig even buurten gezellig.


Deze Warme Groet neem ik natuurlijk ook graag mee om jullie te inspireren.
Klein knipoogje naar mijn workshop waar nog een  1 plekje  beschikbaar is dus heb je zin meld je 
HIER 
dan aan. We gaan natuurlijk aan de stempel en spelen met inkt, ZIG CCRB Markers en meer  en maken er een heerlijke dag van incl. lunch en goede zorgen van het Doe@Ding team.

 

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik kom morgen eens goeiedag zeggen in de voormiddag, we komen een weekendje naar Zuytland.
Groetjes
Nancy

anita01 zei

Hoe gezellig is dat, ik zeg met plezier ...tot morgen hoor Nancy :)
Warme Groetjes,
Anita